Finally!

23 mei 2016 - Whangaparaoa, Nieuw-Zeeland

Pfoe......

Dat is het eerste wat ik kan uitbrengen als ik denk aan de reis die ik heb afgelegd. Wat een k** reis. Meer kan ik er echt niet van maken. Ben enorm ziek geweest en heb amper kunnen slapen. Dus dat gedeelte vergeet ik dan het liefste ook heel erg snel! Ik ben veilig aangekomen, dat is het belangrijkste! (De films; Good Dinosaur en 5th Wave zijn een aanrader trouwens, haha)

It’s a long road, but it’s worth it.

Maar dan nu.. zit deze dame toch mooi in Nieuw Zeeland! Ik heb nog vrij weinig gezien, maar ik ben al helemaal verliefd op het land en voel me thuis. Ben gisteren op sleeptouw genomen naar de stranden hier in de buurt en naar een prachtig park genaamd; Shakespear Regionalpark. P-R-A-C-H-T-I-G!

En dames en heren.. Waar sommige mensen 4 jaar over doen om ze te spotten, heb ik gewoon eventjes op mijn eerste dag gedaan: IK HEB DOLFIJNEN GEZIEN! Wat was dat gaaf zeg! Het blijft een prachtig iets om zulke dieren in hun eigen habitat te zien. Machtig mooie dieren die ik nog vaker hoop te zien! Dus.. Ik kan weer naar huis komen!

Enjoy life now. This is not a rehearsal.

Grapje natuurlijk. Op dit moment is helaas het weer enorm slecht en lig ik uitgeput op de bank. De jetlag begint wat lastig te doen en creëert  op de meest rare tijden een hongergevoel. Laat me wakker worden om 1 uur in de nacht en vind het dan nodig om me zoveel energie te geven dat ik het gevoel heb een marathon te kunnen lopen. Gelukkig vandaag een enorm rustig dagje omdat iedereen aan het werk is. Zal dan ook vrij weinig uitvoeren en daar heb ik wel even vrede mee!

Ik heb nog wat wilde plannen deze week en hoop deze ook waar te kunnen maken (Ligt een beetje aan het weer) Maar hier vertel ik later meer over! Ik heb wat foto’s geplaatst, enjoy!

In the end, we only regret the chances we didn’t take.

1. Rick de Vries:
    23 mei 2016
    Het is dag 3 zonder Mariska... Ik begin de omtwenningsverschijnselen al te voelen. Trillende handen en benauwdheid komen in vlagen. Het enige teken van leven dat ik tot nu toe heb vernomen van haar is marginaal: een paar WhatsAppjes... een foto hier en daar... en een half uur durend Skype gesprek.
    Mariska het ga je goed! Denk af en toe aan het thuisfront als je die mooie omgeving, vulkanen? dolfijnen en hobbits gaat trotseren! En vergeet niet de echte kiwi's daar te proeven! :D
  2. Mariska van den Boomen:
    23 mei 2016
    Hahahaha jij mafkees! Ik zal het thuisfront zeker weten niet vergeten! Tot stalks :D
  3. Susanne Smits:
    23 mei 2016
    Je bent er! Heel veel geluk en plezier daar! Maar zo te lezen gaat dat wel goed komen. Ik blijf je volgen!

Groetjes, Susanne (Summa)
  4. Tiny Broeren:
    25 mei 2016
    Zo kunnen we ook toch nog even genieten van dat mooie en vriendelijke land, de foto's roepen veel herinneringen op, maar wat betreft de jetleg ik hoop dat het snel voorbij is maar misschien een tip voor je terugreis maak een stopover bv in Singapore voor een of twee dagen zodat je dan goed kunt slapen en snel je ritme hervindt, we hopen nog veel te mogen lezen,

groetjes Tiny en Leonda
  5. Gabrielle:
    4 juni 2016
    Hee maris,

Leuk om te lezen hoe je eerste ervaringen zijn! Dat lijkt een succes te worden! Ik hoop dat je inmiddels je weer beter voelt. Geniet en ik blijf je volgen!

Groetjes,
    Gaby