Find a way

7 augustus 2016 - Ohaupo, Nieuw-Zeeland

Do not give up, the beginning is always the hardest.

Jeetje.. alweer meer dan een maand geleden dat ik iets gepost heb! De tijd vliegt hier zeg, vooral nu ik het zo onwijs druk heb met mijn nieuwe baantje. De 7 dagen in de week om 5.30 uur op dwingt me vaak om weer vroeg mijn bed in te duiken, daarnaast loopt de 40 uur vaak uit in 45 uur. Druk druk druk…

Het loopt ook allemaal niet heel soepel. Ben terecht gekomen bij een van de meest negatieve, chagerijnige persoon  die ik ooit heb leren kennen. Dankjewel, feedback en communiceren in het algemeen heeft ze nog nooit van gehoord. Leven in een huis met je baas is een ware hel. En zeker de laatste keer. Maar na bijna een maand hier te zijn, weet ik ongeveer wat ik moet doen, wat ik kan zeggen en hoe ik met haar om moet gaan. Nog een paar weken volhouden en dan heb ik een dikke spaarrekening en kan ik lekker doen en laten wat ik wil!

Ondanks een bazin waar het niet mee klikt, bevalt het harde werk me tot nu toe prima. De dagen vliegen voorbij en als je terug kijkt op de dag zie je dat je tenminste iets hebt gedaan.

In life, many things don’t go according to plan. If you fall, get back up. If you stumble, regain your balance. Never give up.

Ondanks het feit dat mijn baantjes tegenzitten. Geniet ik van de weekendjes weg, mijn vrienden om me heen en sinds twee weken ook een enorm liefdevolle vriend die altijd voor me klaar staat.

Een tijd terug alweer heb ik een prachtige wandeling gemaakt met 3 vrienden. De Pinnacles walk. Een 6 km lange tocht, met zowat alleen maar trappen. Niet zoals in een huis. Nee, nee.. Natuurlijke stenen, de ene 50cm hoog en de andere 20cm. Het was maar goed dat het maar 6 km was! Na die 6 km kwam je aan bij de hut waar we de nacht hebben doorgebracht. Vanuit daar kon je ook nog een 50 minuten wandeling maken *nog meer trappen, jeej*. Maar dat was het zeker waard! Prachtig uitzicht!!

Aankomend weekend heb ik eindelijk weer vrij en ga ik een weekend skiën!! Kan bijna niet wachten en het liefst vertrek ik morgen al!

Never stop exploring.

Tja.. op het moment maak ik nu eenmaal niet zoveel mee #werkleven. Maar als ik tijd en puf vind na aankomend weekend. Dan zal ik zeker weer een blog plaatsen! Ik heb weer een paar foto’s geupload voor de liefhebbers!

1. Rick de Vries:
    7 augustus 2016
    Hey Mariska! Lang geleden dat ik weer een blog van je ben tegen gekomen. Het klinkt alsof je het lekker druk hebt daar! Zeg maar tegen je baas dat ze beter op het land kan werken in plaats van op je zenuwen, dan doet ze nog wat productiefs :P. Maar gelukkig laat je je niet makkelijk koeioneren (pun intended). Blijf vooral aan jezelf ook denken! Gelukkig kun je er straks weer lekker op uit, dan kun je tenminste weer wat ontspannen. Skype, whatsapp, gil, en we zijn er voor je!

Veel plezier daar! :)
  2. Tiny Broeren:
    13 augustus 2016
    Hoi Mariska,
    op facebook heb heb ik al e.e.a. voorbij zien komen, maar ik ben blij voor je dat je toch kunt genieten van het super mooie land en ook leuke en fijne mensen hebt leren kennen, ondanks de tegenvallers, maar zoals ik merk doe je een berg levenservaring op en kom je op onvergetelijke plaatsen, ik hoop dat je nog wel eens kontakt hebt met de family en bij kunt kletsen als je ziet doe ze de groeten van ons en ik hoop dat je nog heerlijk kan genieten van Nieuw zeeland.

groetjes Tiny en Leonda
  3. Susanne Smits:
    25 augustus 2016
    Ha Mariska,
    Stoer hoor, wat je daar allemaal doet! Oke, de baantjes vallen tegen..maar fijn om te lezen dat je leuke mensen hebt ontmoet om in je vrije tijd geweldige dingen mee te doen. Gave foto's ook! Veel plezier met skiën!
    Groeten, Susanne