Never give up, great things take time

5 juli 2016 - Whangaparaoa, Nieuw-Zeeland

Fall seven times, stand up eight times

Nog maar een paar dagen terug plaatste ik mijn laatste blog. Maar in de tussen tijd heb ik enorm veel meegemaakt. En gelukkig veel goede dingen! Mijn harde werk en doorzettingsvermogen heeft eindelijk tot enorm goede dingen geleid.

Deze week is mijn laatste week bij mijn poetsbaantje! Vanaf 18 juli ben ik inwoner van een klein dorpje Ohaupo! Want ik heb een BAANTJE GEVONDEN! Een paar dagen nadat ik mijn laatste blog plaatste was ik zo klaar met alles. Ik kreeg maar geen mailtjes terug… mijn hoop was ver te zoeken en ik had gewoon echt nergens meer zin in. Ik was ziek en duidelijk uitgeput. Ik probeerde zoveel mogelijk leuke dingen te doen en afleiding te zoeken om mezelf maar bezig te houden. Maar veel plezier had ik er niet in. Na de zoveelste slapeloze nacht werd ik weer eens vroeg in de ochtend wakker en keek ik voor de zoveelste keer op mijn email. EN IK HAD EEN MAILTJE!

I may not be there yet, but I’m closer than I was yesterday

Een vrouw had contact met me opgenomen, ze zocht een vrouwelijke hulp op haar boerderij. Afgelopen maandag ben ik langs gegaan en het klikte meteen. Een prachtige boerderij met 170 koeien. Mijn taken zijn helpen met melken, kalfjes eten geven, koeien verplaatsen enz enz. Het is ongeveer 40 uur per week werk, best goed betaald voor boerderijwerk en een eigen slaapkamer en badkamer! Perfect dus. Langzaamaan begint alles eindelijk op zijn plekje te vallen. Het harde werk word beloond… Er staan weer een paar leuke tochten gepland en ik ben weer helemaal op aan het bloeien.

Dit keer een korte blog, maar wilde jullie toch even op de hoogte stellen! Dames en heren… Jullie horen weer van mij!

Effort only fully releases its reward after a person refuses to quit

1. Bets Kloosterman:
    Hey Mariska
    Echt top voor je dat je een leuke baan gevonden hebt. Heerlijk buiten en tussen de beesten..Ga er maar heerlijk van genieten nu.. Zo zie je maar alles komt goed..
    Groetjes Bets
  2. Trudy hendriks:
    5 juli 2016
    De aanhouder wint altijd, klinkt leuk melkmeisje. Geniet ervan xx
  3. Truus van den Boomen:
    5 juli 2016
    Fijn voor je Mariska, na regen komt zonneschijn,
    En toch gezellig op een boerderij en met dieren,
    Geniet ervan en groetjes, harrie en truus
  4. Nellie van Mierlo:
    5 juli 2016
    Hoy Mariska goed om te horen dat je werk hebt gevonden ik hoop dat het leuk wordt maar zal wel in ieder geval maar lekker van genieten . en hard werken natuurlijk!!!!!
  5. Jeanne Ronde:
    5 juli 2016
    Gelukkig !! Fijn voor je. Geniet ervan.
  6. Mariska van den Boomen:
    5 juli 2016
    Dankjulliewel allemaal!! Ga zeker genieten van het harde werk! Kan niet wachten tot ik kan beginnen!