Inpakken.. wegen.. inpakken.. klaar!

24 augustus 2014 - Heeze, Nederland

Pfff.. het is wat hoor. Dat inpakken, een beetje van dit, 3 van dat, 6 van zus....... En dan uiteindelijk heb je alles bij elkaar, in de koffer! Denk je klaar te zijn, moet je die koffer ook nog dicht zien te krijgen, na wat geduw en getrek zat hij dan toch echt dicht :D! Toen het spannende moment, zou alles onder de 30 kg blijven of moest ik gaan kiezen wat thuis zou blijven en wat mee zou gaan?......... *trommelgeroffel*........ 28 kilogram dames en heren! Ik herhaal, 28 kilogram! Ik ben zeer trots op ons mam en mijzelf :D!

Het is nu na het inpakken van mijn koffer nog steeds niet echt doorgedrongen dat ik aankomende donderdag al in het vliegtuig zit richting het verre Zuid-Afrika....
Ik begin er steeds meer zin in te krijgen ook al zijn de nachten kort (Oh.. dit moet ik niet vergeten! Owjeetje.. wat als er dit gebeurd? Jullie kennen het wel -.-).

Dit is een van mijn laatste berichten uit het o zo koude kikker landje... (Ik ben zo blij met de extra 4 maandjes zon, zee en Afrikaanse bush bush!) Ik houdt jullie op de hoogte!

Veel liefs, Mariska